O nas

Voxel-Mass Technology to pierwszy na rynku produkt wykorzystujący automaty komórkowe oparte o technologię voxelową współpracująca z modelami tworzonymi w technologii siatki współprzędnych. Umożliwia on tworzenia symulacji ruchów mas różnych ośrodków oraz wpływu na obiekty w środowisku 3D. Zespół VMT postawił sobie za cel stworzenie narzędzia do silnika Unreal 4 dzięki, któremu ta skomplikowana technologia będzie dużo łatwiejsza do wykorzystania w pracach naukowych, symulatorach  a nawet rozrywce takiej jak gry wideo. Przykładami wykorzystania tego produktu po odpowiednim sparametryzowaniu może być:

·       zachowania smogu w terenie względem warunków atmosferycznych

·       analiza ruchu mas wody w terenie ( na przykład po przerwaniu wału powodziowego)

·       symulatory awioniczne (wpływ ukształtowania terenu na wiatr)

·       lokalna symulacja pogody Czynnikiem umożliwiającym użycie tej technologii jest rosnąca moc obliczeniowa maszyn, która pozwala na coraz szersze zastosowanie tej technologii oraz otwiera możliwości, aby dzięki tej inwestycji stać się pionierem w szerokim zastosowaniu wokseli. Dotychczas z powodzeniem technologię wokselową wykorzystuje się do tworzenia cieniowania w grach wideo, tworzenie trójwymiarowych uproszczonych obrazów z tomografu, tworzenia destruktywnych terenów oraz tworzenia pełnej symulacji fizyki za pomocą tej technologii.